It happens

En toppendag!
Fast det snöande ganska kraftigt ett tag på eftermiddagen, usch säger jag (som de flesta andra).
Frida och jag som har gått runt och blivit helt galna på sommaren. Så vi längtar! Ganska knas hur mycket vi längtar (: Tänk slitna ljusa jenas, romarskor, brun skinn väska, luftig tröja, hippieband massa armband och blont långt hår. Rätt solbrillor också - Wholla!

Jag mår toppen och det känns som allt händer på samma gång just nu. det väntar iallafall roliga saker framöver (:
tror jag måste sova nu. känns som en stor tung boll snurrar sakta inne i mitt huvud exakt nu.

God natt folket!


Take chances, but not the bad ones.

Kommentarer
Postat av: Gret

DU DÄR! Inte bara Killers som är ett grymt bok till hultan, Franz Ferdinand!!!!!! DÖR!

2009-03-03 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0