Mycket motion idag!

Har just avnjutit en macka med korv och ett (kanske inte så förtjänat) glas oboy. Skippade nämligen soppan i skolan och drog till piri piri med Frida och Sara (: Där blev det kebabtallrik för hela slanten! tjena mätt man blev!

Sedan gick jag och Frida till biblioteket för lite plugg men inte ens det kunde vi ådstakomma x) inte en enda sida läste jag inför branch- och produktprovet imorgon. Istället blev det massor av prat och babbel och sånt gillar vi! Mycket mer intressantare än konsumenttjänstlagen.
Vi gick även till Jysk där vår kommande praktikplats kommer ta plats! De var jättesnälla mot oss så det blir nog toppen att avsluta terminens sista veckor där (:

Kom hem för 35 minuter sedan från dansen och Kul det var idag :) småttingarna larvade sig inte lika mycket som vanligt och skrek inte heller lika mycket. FRAMSTEG. Så ja, de var duktiga (: Sen blev det jazzdans och kul det var! Dunder (: Ellen är knas som kommer på så snygga och bra grejer. Gaawwh.

Nu ska jag putta ut Madde ur min säng och sova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0