Vill ha hallonglass typ nu ?

Åh, en riktigt slappishelg måste jag säga. Har varit hemma och kollat på film och sovit och skippat sminket och gosat halva dagen i pyjamasen. Sånt är nödvändigt vissa dagar (: Imorgon är det måndag och ny vecka och nya möjligheter. woohho, (ironi) . Nej veckorna går ju så fasligt snabbt nu så jag vet inte om det är positivt eller negtivit. Fast tror nog helt klart att det är positivt föresten. Vi vill ju att våren ska komma som en överaskning. Typ imorgon tack ?

På tisdag ska min balla och världens bästa storasyster vara med i radio Kalmar kl halv 12 angående att hon ska vara med i Årets kockelevfinal! MYYY SISTAAA! så skruva in radion rätt då! Just nu är hon på praktik i Stockholm i tre veckor
och på torsdag tänke jag helt enkelt låta mina pupiller sitta fast på vad-Madde-lagar-för-smaskigt-som-juryn-ska-gluffsa-i-sig i Örebro live, (: GOOOO GIRL !!!
nu blir det sova och drömma snälla drömmar.
bra låt att sova till - Summerbreeze med Johnossi


miss you

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som en riktigt skön helg! :)

Jag ska försöka komma ihåg radion imorn ;)

Kommer det att visas på TV också?

Hälsa henne ett stort grattis!!

2009-03-16 @ 15:29:36
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: chanco

shit va duktig hon är!!, riktigt fränt :D måste säga att ni är sjukt lika, trodde seriöst ett bra tag att de va du på bilden :O

2009-03-16 @ 18:51:05
Postat av: Lisa

Säger som Chanco, jag trodde det var du bilden först också ;)

Okej, säg till om vet om och när det tv-sänds! ;)

Du skulle gärna få skicka lite musik imorgon kväll? :)

2009-03-17 @ 11:44:18
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: bella

ja jag håller med, dom är grymma! håller tummarna för madde :-)

2009-03-17 @ 15:49:01
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0