Smile like you mean it!

Efter att ha raderat inlägget av misstag så är jag arg nu.
AAAH! I give it a try!

Fredagen blev såå lyckad! Den innehöll mest singstar-allsång, asgarv, tacos (inga undantag x), och massor utav godis! har nog seriöst aldrig ätit så mycket godis på en kväll! Funderade först på att sätta in den överfyllda formen med godis i ugnen, men vi ändrade oss ganska snabbt och höll oss till den traditionella versionen istället och tur var väl det (:
Jag fick ont i magen men det finns faktiskt större problem i världen
(oj va tankspridd) ;)

Ellen och jag snoffade oss i varsinn soffa och checkade säkert...7 minuter av filmen "Vad kvinnor vill ha" med Mel Gibson innan vi somnade bums. För det är ju faktiskt skönast att somna till en babblande tvburk. (:

All the girls!

- Alla gör en rolig min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja herre gud va du åt!! :O haha.. toppenkväll :D

2009-03-08 @ 18:10:13
Postat av: fanny

det var verkligen superkul :D

2009-03-08 @ 19:52:43
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hellyckad kväll!!

Jag tyckte inte du åt så mkt godis, eller så var jag helt inne i singstar så att jag inte alls såg det ;)

Vad ihoptryckt bilden var :P

2009-03-09 @ 15:12:35
Postat av: Anonym

Hjälp, fanny ser helt galen ut på bilden :O Ni andra är ju ganska som vanligt =) ;)

2009-03-09 @ 16:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0