Tick tick boom!

En ganska najsig dag. Jag åkte hem med den tidiga bussen för en gång skull (känns det som). Det var skönt.
Idag hade halvan av den underbara klassen hjärt- och lungräddning.
Alla gånger innan som vi har haft det så har min hjärna alltid tappat lite bitar på vägen hur man egentligen gör med alla hjärtstopp och allt vad
det heter - men idag! då ville det sätta sig i min hjärna trots allt (lite krånglig beskrivning det här blev men som tur är behöver du inte anteckna)

Dagens låt blir helt klart Daddy's gone med Glas Vegas. Vilken sorlig liten underbaring.

Lyssna här:
http://www.youtube.com/watch?v=3uSdQxKaBfU&feature=related


Nu ska jag nog sola
Go went gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0