Inte trött ett dugg

Vaknade 07.05 idag och det är ovanligt en lördag kan jag säga i Carros liv ;) men det var skönt! Jag tänkte tillbaka på vilken toppenvecka det har varit! I torsdags var det ju tävlingsdags för Madde och jag kan ju avslöja att hon var huuur duktig som helst! Ville bara gluffsa i mig maten hon lagade! Checka Maddes tävlingsbidrag här. Hon kom totalt på delad 4:e plats av 6 finalister!
Hetsapplåder till henne ;)

Igår blev det skola igen. Slappt som vanligt vilket bidrog till att man blir gryyymt trött när det gäller att slå upp matteboken. Frida och jag sitter ju som två ugglor och glor på massa annat mycket mer intressantare! men efter skolan blev det en citytripp och jag köpte present till Gabriella. Hoppas hon blir happy. Friday köpte den kanske snyggaste väskan i år! Jag får nog nöja mig med min ananas-tygpåse ett tag till (: Sedan åkte Jag och Frida hem till mig och kollade på den väldigt nostalgiska och fina filmen Sanning eller Konsekvens. Ungdomsfilmer gjorda på 90-talet säger såå mycket. Det var mys ialf (: och idag när jag vaknade kom jag på att Friday skulle ha fått smaka på mina muffins som jag har bakat så flitigt! Garah, störighetsfaktorn stiger. För det var verkligen nobeldessertklass på dem!


Här kommer en gammal goding!

Kl 16 bär det av till Gabriella (: Det ska bli mys!
Massa tjejer kommer och vi ska laga tacopaj och sjunga singstar.
you name it.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Komiskt, jag vaknade också tidigt idag :P

Dock redan vid 06.15, pigg som en mört! :O

Ska du till Gabbi redan vid fyra?

Ses ikväll!!

2009-03-21 @ 14:27:46
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0