We're not living in America

Hanna ska lära mig shorline på gitarr i sommar och jag håller ivrigt på att övertala pappa om att få gå på Peace & love i sommar! Hoppas ju innerligt att ni förstår mig när jag säger Håkan Hellström och Laakso! Hoffmaestro & Chraa, Kleerup, Lykke Li, Mando Diao, ja typ, Lahl.,.nej men MEN NI FATTAR GREJEN!

Soundet from the Sounds forsar ut ut våra minimala och snart spräckta högtalare? YEESSS!

Igår blev det spontantripp till Frödinge för att kolla A-laget. Frödinge mötte Tuna och jag säger inte mer än så ;) Det var ganska mysigt. Med sällskap av Chanco, Josse och Lotta plus korv med bröd så höjdes mysfaktorn några steg (: 
Okej, jo det är klart, solen lyste på andra sidan planen och vi satt på den andra sidan och huttrade i skuggan, men hur farligt var det egentligen? va va, nej väldigt ok. 
Idag känner jag min lite småförkyld? Urschh, säg sist jag var sjuk? Jag säger det en gång för alla! Jag tror (seriöst) att jag har hållit mig frisk så länge för att jag äter så mycket lök. Yes, that's the thing. Så ikväll blir det att proppa i sig rödlök, hähä. Det är så himla gott!

Idag har Evve och jag städat lite. Vuurstingresultatet!
Nu ska jag leta reda på farmors laxrecept (: Lördag idag jag vet, men det blir nog en myskväll med film. Eller kanske melodifestivalen? haha, eller somna efter hälften av bidragen som vanligt.  


Kommentarer
Postat av: almasa

hon är så bäst =D!

om duvill köpa biljett så kolla på ticnet eller blocket =)

det kommer nog att bli awesome!

2009-05-16 @ 15:04:11
URL: http://almasas.blogg.se/
Postat av: almasa

hon är så bäst =D!

om duvill köpa biljett så kolla på ticnet eller blocket =)

det kommer nog att bli awesome!

2009-05-16 @ 15:04:12
URL: http://almasas.blogg.se/
Postat av: Emma

Peace and love är nästan ett måste ;) Enda spelningen Håkan gör i sommar ju!

2009-05-20 @ 17:55:34
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0