Långhelgen blev lyckad minsann!

Valborg i torsdags blev en myskväll, (: Satt vid Stranden i Storebro och grillade och drack o så. Väldigt mysigt men ack så kallt! Runt 11 gick alla hem till Robin. haha, vad va vi? 14 pers ;) Skoj ialf och jag åkte hem runt 1 den kvällen och sov mycket gott i min säng! Har nog några bilder på mobilen MEN den vill inte funka för tillfället! Helt damp! fast ganska skönt att vara utan den måste jag säga (:

Fredagen var het het och åter het. Evve och jag solade samt målade staketet lite (: Det var duktigt tycker jag! Brände mig lite på bröstet men det har övergått till en mindre röd nyans tackolov ;) På kvällkanten var vi hemma och grillade! TJAAAA gott det kan vara :) Somnade på soffan sen om jag inte minns fel. Så skönt!!

Natten till lördagen gick som en fingerknäppning! (mahah) Uppe med tuppen och mamma och jag åkte till Horn för att plocka upp Madde som va hos Kristoffer, sedan vidare till Linköping. Vi fixade det sista med hennes balklänning och där i provhytten - utan smink, håruppsättning eller något var hon så jävla vacker!!!!!!! Hon kommer vara finast av alla! (Inget skämt!) Klänningen satt så pass bra så hon fick en bh på köpet :) En dyr sådan. Vi checkade sedan stan och sen ikano :) mamma hittade ett par skor till mig :) (Sällsynt) Almost like gladiatorskor :) Jättefina. Definitivt ett köp jag tog med mig hem. Skulle leta efter något till skolavslutningen också men vetifasen vad jag ska ha på mig! Vet du? Klännig? shorts? kjol? Äh, sånt löser sig (dagen innan) ;) 

Hem och vända i dörren innan jag åkte med Frida in till stan för fest!  jag hade jätteskoj och vädret var underbart (:  
En toppenkväll med deeptalk, skratt i mängder, fyllepizza och bäst sällskap.


Sov i stan och ingen sovmorgon precis. Kl 9 gick jag till min älskade farmor som gjorde superfrukosten till mig :) sen sov jag en stund innan klockan slog 11 och det var dags för dance,dance,dance! ända till kl 14.30 gjorde vi våra moves på det dammiga dansgolvet i danslokalen. Tycker verklgien de borde bättra på städningen där nere. Inte fräscht att dansa med dammråttor. Puuhh! pappa hämtade mig och hem och vända i dörren med en snabbdusch innan systrar jag och mamma åkte till hultsfred för att gratta vår 10-åriga kusin :) Hanna fyller tvåsiffrigt! (; 
Åt massa god tårta och sjöng lite singstar.

Hem och slänga sig i sängen. Ahh, härlig känsla :) OJ, långt inlägg idag! men så blir det ju med sammanfattningar ;)

Idag gick jag och Frida till expert där vi lämnade in min mobil. Ska hämta den imorgon och se om problemen är lösta. Så tro inte att jag är sur för att jag inte svarar ;) Sen blev det palma för vår del där vi roade oss som vanligt . mahaha <3

Nu blir det..ehm Syster ska ha datorn!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yay, vilken skoj helg du har haft! :D

2009-05-06 @ 17:32:14
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: fanny

aa tack fast den är inte klar, ska fixa lite m$en har inte orkat :P Låter som att du har haft en superhelg :D

2009-05-06 @ 19:00:40
URL: http://oskarssonfanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja usch vad äckligt dansgolvet är :o bara under en "lektion" (om man säger så?) var det en nyckelpiga, en spindel & en annan äcklig slingrig sak på golvet.. :( UUURRGH! :)

2009-05-08 @ 19:20:24
Postat av: Lovvaaaaaa

ja usch vad äckligt dansgolvet är :o bara under en "lektion" (om man säger så?) var det en nyckelpiga, en spindel & en annan äcklig slingrig sak på golvet.. :( UUURRGH! :)

2009-05-08 @ 19:21:22
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0