Dear wednesday


Hej. Bullen sitter på huvudet och jag har haft en bra dag! Praktiken är roligare nu när Therese också är där, och dansen gick bra idag med :) Kul liv tjejen har. Samma gamla rutiner typ. Låter inte lika kul nu. Ska nog ändra musiken. Coldplay gör mig lite deppig nu faktiskt.

Sådär! Mycket bättre :) Jerk it out med Ceasars! Yeeey.
I den här situationen vill jag ha körkort och bara kunna åka någonstans. Ska nog satsa lite mer på det där! Körkortet alltså. Och att dra någonstans också för den delen! Mer impuls känner jag. Man förlorar ju mer på att tveka och avstå. Som i filmen Yesman! Säg "Ja" till allt och dörrar öppnas för positiva möjligheter :)
Gillar verkligen den där filmen. Nu ska jag nog ta en kopp te och se om det är något bra på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0