Rutig

TJAAA!

Onsdag idag vilket menas som veckans vändpunkt! Måndagar och tisdagar brukar vara sinnessjukt långa av någon anledning, kan bero på att under tisdagen har vi hela 7 lektioner (!) Men! Onsdag idag och praktiken var kul. Käkade lunch med mamma på stadshotellet idag. Det var helt okej!
SEN köpte jag en skjorta på lindex som jag har spanat in lite. Haha, det är inte lite frestande att se den hänga där på galgen, så idag! då slog jag till ;) Det måste ju  alltså vara meningen att jag ska ha den. st 48. Big mama!

Rabarberkräm hos farmor sen var jag redo för some dance i 2 timmar.
Lite senare ikväll blir det att bänka sig framför tv:n, So you think you can dance har säsongstart! :)

Föresten! Har ni hört Lady Gagas nya Bad romance?
Det bästa jag har hört från henne tror jag!

Kommentarer
Postat av: mathilda

Alla hennes nya låtar är heeelt awesome! :D

2009-11-12 @ 18:21:41
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0