17 Oktober



Den här helgen är det "ledardanshelg" som jag brukar säga. Alla ledare ska göra en gemensam dans, och i år är det Michael Jackson som är temat! Idag dansade vi från 10-15 och imorgon blir det mer! :) Resultatet kommer nog bli awesome!
Gick hem i regn förut. FY! Snart kommer Luddepudde hit och ska sova här :) Länge sen jag träffade honom faktiskt!

Igår efter skolan åkte Frida, Ida och jag omkring i stan och handlade lite. Bland annat massor utav god mat! Det blev hur smarrigt som helst :) Vi kollade på twilight också. Premiär för min del! hhih (OJDÅ) men jag blev inte besviken av alla förväntningar. Den var helt underbar 8) Innan har jag inte förstått varför alla har tyckt att Edward är så snygg? Men nuså! Raaaawr!

Kommentarer
Postat av: linnea

man smälter fan när man ser honom x) fast det är bara edward karaktären som är snygg, inte robert :)

2009-10-17 @ 21:48:00
URL: http://idontshineifyoudontshine.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sötnosar!

2009-10-21 @ 15:53:03
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0