Clown


Kolla vad jag hittade för clownliknande sötis i mitt arkiv!
Hahah, det är Sara från Hannas maskeradfest för otroliga 4 år sedan!


Idag har jag varit sådär lagom duktig. Kl 10.10 var jag ute med krattan i handen och fyllde ett antal korgar med höstlöv. Var ute i en och en halv timme, så DUKTIGTHETSPOÄNG DÄR!
Sen har jag gjort en grundlig städning av mitt rum också. Ni vet dammsuga och torka golv och hela den grjejen. Rensning av bokhyllan var också behövligt såg jag ;)

Well! Ikväll händer typ inget! Dötrist faktiskt. Så CALL ME!

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket! :D

2009-10-28 @ 16:32:04
URL: http://linseey.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha vilka fina minnen :D

2009-10-29 @ 21:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0