When theres no where else to run

Känns som om jag inte har någon motivation till något alls. Antar att det är höstdepressionen som närmar sig lite. Alllt regn och allt fler mörka dagar. fy fan. Andra drar istället nytta av det här. De tar långa höstprommenader och rensar ut tankarna, de fotar massa fina naturbilder, de klär sig i de mysiga stickade höstkläderna och sitter bara där med en kopp te. Istället sitter jag nersjunken i min säng och väntar på att snön ska komma och skina upp lite. fy fan för det här. Hjälp mig någon!
Jag vet att jag vill göra så himla mycket. Jag har provat att skriva massa lappar på mål som jag vill nå och göra, men jag vet inte riktigt vad som har gått snett hela tiden? Vet inte ens varför jag sitter och skriver om det här. Det är ju inte precis vad ni vill läsa eller hur ?

Antar att det är just i denna sekund som jag bör rycka upp mig. typ NU!

Kommentarer
Postat av: ovve*

jo, jag läser och hör gärna på både glada och mindre glada tankar och känslor;) vi kanske kan rycka upp oss tsm? =)

2009-10-05 @ 16:36:10
URL: http://sheislivly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0