Lovely sunday

Ahhhh, kolla ut genom fönstet! Det är sol om inte annat. Jag gillar't och man blir såhär..ehm pigg och glad :)

Igårkväll lördag åkte jag på myskväll till Fridis! Hennes rum är fabulous!!! Dom har fixat och trixat lite med det ((:
Vi kollade på filmer och tjockade oss (såklart!) Massa mys.
Imorse sov vi lääänge. Och jag drömde som in i sjutton! Jag gör jämt det hos andra. Undra vad det beror på ?? Eller det kanske bara är jag som är sån. Skulle nog tro det ;)

Kl 16 åkte jag in till stan för att dansa lite med Anna (: Det gick asbra och vi är så himla nöjda :D Det blir nog till och med bättre än vad det var innan. Vi har nämligen fått byta dansgrupp från street 8-10 år till jazz 10 år och på söndagar framöver! Mammma..men det blir nog bra tillslut (:
Den här temrminen blir det mycket dans AND I LIKE IT!
Leda grupp Jazz 10 år
Leda grupp Jazz 13-15 år
Dansa i showdans
Dansa i street 17 år
och Ledardansen :D wihhii !

Well, ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ska försöka äta några vindruvor innan Evve tar alla!!! Måste skynda nu!


Foto: Kusin Jessika :) hennes blogg finns här

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha sötnos! <3 tack så mycket. Hur mår du då? <3

2009-09-06 @ 19:39:47
URL: http://blackwedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0