Light it up

Har just städat klart mitt rum.
Fint det blev! (:
Kanske mest för att det blev en sån skillnad från hur det var innan. Skönt att kunna gå in i rummet ialf.

Saris har praktik på Citysalongen så igår efter min apu och synundersökning (som gick hur bra som helst) så gick jag upp till henne och hon fick fixa till mitt hår lite. Skönt det är att får håret tvättat där :D mammma! Sen provade hon med lite spolar och permanetade det (fast inte in real!) efter det kom Pilla och vi gick upp mot danslokalen för lite street (y)

Today jobbade jag till halv 4. Petra och Nattis kom förbi en sväng, kul!

Idol snart som jag ska glo på med mamma och en kopp te.
Imorgon blir det tydligen invingning på skolan och skolfoto.

See ya!


Mys med höst föresten!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack! Älskar verkligen den mössan, hur mysig som helst.

2009-09-18 @ 23:58:45
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0