"Det är komplicerat"

Yeeah. Jag måste börja dansa. Har ju för tusan alldeles för mycket inom mig. Måste få ut det på något sätt, och vad är då inte bättre än dans? Yes, så får det bli.
Jag ska dansa imorgon. Och komma på en asballagrym idé. Lovisa, det kommer bli siiickt bra, eller hur? :) 

Trodde det skulle bli en helvetesdag idag, men den har nog inte kunnat bli så mycket bättre. En jättefin dag har det varit. Åh jag älskar att säga det. Att jag har haft en bra dag. Det är ju alldeles för underbart när man tänker igenom hur dagen har varit, och tänker på vad man har skrattat åt, vilka man har träffat och vad man har gjort. Ja minsann, en fin dag har det varit.

Läste igenom vad jag har skrivit och jaa, det är pladder. Igen. Men det är för klockan är halv 12.  Funderar på att lägga mig i solariet. Eller imorgon bitti. Tror nog mer på det. Har ju ioch för sig druckit vitamindryck nu, vilket kanske var lite onödigt?! Kommer inte kunna somna än på ett tag. WELLWELL!.  



Nu lyssnar jag på den här, så ni vet!
Prince & The Revolution – Purple Rain

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH YES!! Peppa peppa! Vi får ses i veckan & hitta musik!

2010-08-16 @ 09:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0