14 juni, 2010



Idag är det måndag, tror jag.
Jag ska jobba kl 1, men behöver inte det egentligen, men vill ha moneeey! Ju. Jag har haft en jättefin helg. Rikitigt jävla bra. Fast känns det inte som om jag skriver det jämt ? Hmmf,. men så är det ialf :) Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll efter jobbet, det är ju riktigt fint väder idag! Vill typ sitta och hänga med folk på en balkong med sommrig musik och solnedgång. Maaaah! Nej jag fattar inte att det är sommarlov. Allt känns så wired.

Jag sitter här och är lite smådeppig i onödan känner jag, så nu ska jag,.. eh fika!
Det gör mig glad :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hur underbart söt är du inte kvinna!?

2010-06-17 @ 23:39:38
URL: http://matholda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0