Käka pizza hos Alex. Det måste jag göra.

Många tankar såhär på kvällskanten, som vanligt. Vet inte vad min kropp behöver mest just nu. Massa kramar? Te? Lugn musik? Sömn? Ett telefonsamtal? Behöver nog gråta lite. Jag är sån! Huuuuh. Går inte att ändra på det, och inte för att jag vill det heller. Gråta är så sjukt ... befriande!

Imorgon är det fredag. Jag ser fram emot helgen. Fast vet inte vad den kan bjuda på. Ska inte ha några förväntnignar alls. Då blir allt bäst. Ska bara va. Och hänga med. Och käka pizza hos Alex. Det måste jag göra.

Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit
Lyssna. Gör det bara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA FÖR FAN, KOM & KÄKA PIZZA! :D <3

2010-09-24 @ 10:22:40
URL: http://alexandradagsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0