Extra viktig läsning!

Men heje! Trevligt att du läser känner jag då? :)

Vill säga att gårdagen var såååååå fin. Fet-fredag med Chanco, Lotta, Lina och Hanna. Satt uppe till 2 och bara mosade i oss chips. Iallafall jag. Okej, det där kanske ni inte hade velat veta! Men Hur som helst! Jag sov 6 timmar den natten. kl 10 skulle jag nämligen dansa för fullt i danslokalen. Jag gillare. Fy tusan, ska aldrg sluta dansa :) har sagt det förut och jag håller det hårt!

Sablar, plötsligt fick jag en impuls att skriva om det här inlägget, men vet ni vad? Man ska skriva det magkänslan säger, och det är ju den första impulsen liksom. Det är det som är real! Tror jag har ätit för mycket godis. Det ligger nämligen en godispåse bredvid mig här i sängen. Det är inte ofta jag ligger i sängen och frossar i godis. Jag har ju dansat idag och ska dansa imorgon. Jag borde ju trycka i mig frukt och kolhydrater. Hmm. Usch, känner verkligen för att radera det här inlägget. Men det är lördag och jag är lycklig. Så jag behåller det. Pussout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0