Whaataaah?

I lördags frågade ytterliggare två män om det var jag som hade skjutit rådjurshornen som sitter uppsatta bakom kassan på Hemma hos Emma. De såg helt fascinerade ut och jag sa "hoho, nejnej det är inte jag..." 

Whaaaaaaaaaataaah? 


Idag har jag, Madde, Evve och Adelinn varit lediga. Tänka sig, allihopa! :) Så bilen styrde mot Västervik där vi gick en shoppingrunda (jag har köpt ett par brallor som jag har velat haft i snart ett år. Inga märkvärdiga, jag är bara snål!), vi köpte mysmat och åkte ut till havet och satt på en klippa. Lovely.    

Kommentarer
Postat av: lovisa

Amen herregud, hur kan man överhuvudtaget göra den kopplingen? xD

Lägg upp bild på byxor!? :)



Ps. Kan du inte ta bort det där med att man måste tyda en skrift efter att man kommenterat? :)

2011-08-23 @ 10:49:45
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Lovia

Hahaha, kul att jag ville att du skulle ta bort den där skrift-grejen när man kommenterat när jag själv har så :o?? Hur får man bort det??

2011-09-22 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0