Beeeeeezth

Hej hörrni, det är måndag igen och jag måste säga att jag har haft ett jättebra lov. Jag minns förra årets sportlov och det kommer nog alltid att vara svårslaget. Men den här veckan har varit toppen :) Fina vänner, familj och massa roligheter hihihii. Imorgon är det praktik, har saknat det ganska mycket, så ska bli kul att komma tillbaka till butiken igen :) Bara 3 veckor kvar. Buhi.

Ikväll ska jaaaaaaag,... (vad är det som är så bra på tvn ikv?) hmmm, något superbra är det ialf som jag ska se, och plugga geografi. Evve pluttungen har praktik i Västervik de kommande 3 veckorna. Vem ska hon nu ha som storasyster och se upp till?! hehehe :) 

Jo! Förfest och Chaplin i lördags var ritkgit lyckad. Jag hade jätteroligt! Tack geléklumpar!

Ni är beeeeezth.   

Kommentarer
Postat av: lovisachanco

Sv: Härlig härligt o tack själv för i lördags :) det är nog ingen fara med det.

2011-02-28 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0