För härligt ju?

Hej finisar. I fredags blev det som sagt en väldigt trevlig middag hos Lovisan, vi lagade mat tillsammans, satt och pratade, hade osmakliga diskussioner och mådde bara ypperligt bra? hih. Jag lekte taxi och körde hem några utav damerna, somnade på bumsen när jag kom hem.

I lördags var det en hemmadag, dvs sov längeee, åt hela dagen, tog en promme med grannens vovve, åt middag med familjen och kollade på dålig melodifestival samt skalade räkor som man sedan lade på en äggbäddad macka. hehe. Gottee. Känner att jag bara flödar med nyttig och viktig information.

Idag ialf! Söndag. Vilket innerbär balträning i en timme samt att jag fick åka med en nybliven körkortstagare till kusin! Vi åkte hem till Henke och lite senare kom släkten för att förskottsfira att han blir 19 på tisdag. Fatta att Henkeponken blir 19? Amazing. Efter några trevliga timmar med god mat (jepp, jag äter hela tiden) så blev det dags för pokerkväll hos Emmabubblan. Marker och sånt, lite scary men sen efter ett tag vågade man lite mer, hehi. Solsidan i soffan och vi smedde även planer för morgondagen. Då ska vi ut på isen! Tänk skridskor, pimpla och grilla korv! Jag ser mest fram emot att äta utomhus. För härligt ju? 


Kommentarer
Postat av: adelinn

sv: Åhmen taaaack! inte jättebra men helt ok! hihi.



"jepp, jag äter hela tiden"



HAHAHHA, så söt. men jag är med sån, börjar bli fet nu asså. sjukT! usch vad jag måste träna. nästa månad, då jävlar!!!!!!!!! då ska fettet bort. fick en riktig mage i sommras när jag j0bbade på godisaffären asså. blä! inget bra ställe för mig. haha

2011-02-22 @ 01:24:20
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0