Men det är någonting ikväll, som får mig att tro att vi kan gå genom eld.

Natalia Kills – Mirrors
Katy Perry – Firework
Oskar Linnros – Genom eld

Listan som jag har skrivit upp på mobilens anteckningar, ja den där långa listan med massa viktiga saker. Som jag måste ta tag i ni vet? Varför kommer inte vettet fram och får mig att ta tag i dessa saker? Mmmhh. Tänker förmodligen för mycket på andra saker. Igår kollade jag, Emma och Evve på hockey. Just det. Hockey. Jag är aldrig på hockey? Men det var min idé, och jag gillade den :) Dock förlorade Vimmerby, lite surt ändå måste jag säga. Älskar ju känsan av "MÅÅÅÅÅL!" Min balklänningsplan har ändrat sig lite, ska nog inte ha någon alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0