Orange

Hej hörrni. Evve och jag sitter och pluggar, eller.. Evve...pluggar..mest. Vi sitter framför brasan och lyssnar på mysiga låtar som den här finisen. Jag har bokföringsprov på fredag som jag frukar. Ni vet, jag  längtar inte efter det särskillt mycket. Men jag ska sitta några timmar efter skolan imorgon. Punkt slut.

Vet ni vad jag gjorde i morse eller? Jag gick upp 06.15, (går alltid upp 07.00 en vanlig skoldag), stekte ägg och skar apelsinklyftor, gick upp med det för trappan till en sovande Evve och sa med mild röst:

- Evve, jag har gjort frukost till dig :)
- *Mummel*...vaaah?
- Ja, jag har gjort frukost på sängen till dig!
- Varför har du gjort det? Min klocka har inte ens ringt?!
- För att jag ville det och tänkte att du kunde äta innan du ska duscha?
- Men min mage är inte hungrig nu Carro!
- ....... skitunge.

Gick ner med frukosten, gick upp igen och slängde mig i sängen och försov mig. Katching?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men frullen va jättegod sen när min mage var hungrig ;)

2011-02-17 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0