Snowboard vs duktig tjej?


Nervös 15-åring på Hultsfredsfestivalen?

Ligger kvar i sängen med datorn i knät och lyssnar på den här underbaringslåten. Klockan är 10.06 och jag tror det är dags att gå upp snart. Äta god frulle. Synd att vi inte har några apelsiner hemma bara. Det får bli havregrynsgröt (alltför länge sen!), ägg och kiwi! Jepp, nu vet ni :)

Igår blev det en jättemysig dag på isen vid appollostugan med Emma, Michaela, hennes småsyskon, Tilda, Daniel och Pontus. Visst att det var ganska mycket snö på isen men det gav bara mig fördelar ;) Mer balans och inte lika hårt om man skulle falla, hihö. Vilket jag inte gjorde! (+poäng.) När klockan blev sådär 18.30 blev jag upphämtad av Pontus, Daniel samt en tv som jag fick trängas med där bak. Hahaah, vi åkte till Emma och bytte ut hennes mot en lite större. Awwh? Vi kollade på Gullivers resor - helt okej film! och Salt - som jag höll på att somna till flera gånger. Såklart berättade vi spökhistorier framåt småtimmarna.

Well! Idag funderade vi på att testa snowboard i Ingatorp, men jag tror vi skjuter fram det. Idag ska jag nog ta fram skolböckerna och få lite gjort. Yes, som den duktiga kvinna jag är.


Kommentarer
Postat av: Adelinn

åh, jag vill med åka skidor/snowboard i ingatorp!!!

2011-02-23 @ 21:42:47
URL: http://adelinn.blogg.se/
Postat av: k

säljer grymma märkes kläder till tokpriser pga flytt!

check it out. med märken från;

PA:NUU WESC NIKITA BILLABONG INSIGHT ODEUR

SUPERDRY DC CROCKER SOMEWEAR CHEAP MONDAY

28th STREET T-SHIRT STORE NUMPH VANS OF THE WALL LEVIS STRAUSS & CO SKANK JULIAN JULIAN JULIAN

2011-07-13 @ 15:00:50
URL: http://secondhands.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0