Vart jag mig i världen vänder.

Åh, tror jag är uppe i mina bästa dagar :) Mår så fruktansvärt bra och det beror på följande:

♥ Tackar gudarna för alla underbara människor som jag får vara bland dag in och dag ut. (Jag veeet att jag har nämt detta innan, men det är så otroligt att jag får ha så många fina vänner.) I födelsedagspresent fick jag en bok som handlar om studenten, där man själv får fylla i hur den var och allt som hör därtill. Alla fester, om sin klass, om förväntningar, om hösten osv. På en sida stod det att man skulle skirva i vilka vänner som man verkligen vill hålla kontakten med, och jag kan säga att det blev en hel del namn, det finns så många som jag har varmt om hjärtat och vissa som jag delar mitt blod med, heh, DU FATTAR?

♥ Jag har faktiskt varit ledig i 2 dagar och har gjort absolut inget vettigt. Det har varit jätteskönt, samtidigt som man vill ha saker planerade. Jag tog liksom vara på det lugna och det behövde min kropp. Jag har liksom sovit länge, ätit mat och tittat ut genom fönstret, yepp.

♥ Igår var det onsdagspub och som man brukar säga så blir alllllllltid förfesterna roligast. Och jag står mitt ord. Vi var ett gäng på 8 pers som satt på en altan och drack vin/öl,  lyssnade på braaaa musik, åt givetvis chips och tog 135 kort? Huhu, galet bra kväll med kanske lite för mycket vin. Fast bara kanske.

♥ Jag känner mig frisk, jag ser fram emot hösten, jag får snart lön samt att jag hade en fin konversation med busschaffören idag om blåbär, körsbär och Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0