Destiny


Jag har börjat märka skumma saker. Och jag ser det lite som att det är menat. Heeh, låter lite klyschigt men jag tror på sånt där. Att allt har en mening. Och att allt blir bra på sitt sätt. Hur saker än slutar, så är det samtidigt början på något nytt.

Idag åt jag lunch på te och presentboden. De erbjöd tomat- och paprikasoppa. Först blev jag lite tveksam, men den var delikat. Så jag satt i den där mysiga utbyggnaden på baksidan, och mööööööööööööööös. Ensam. Och det var skönt ska jag be att få tala om. 

 

Kommentarer
Postat av: lovisachanco

du tror också på ödet alltså, så rätt! :)

2011-03-16 @ 23:43:21
Postat av: Lisa

Jag tror också att allt har en mening.

Vissa gånger när jag får sjuka motgångar så tänker jag "det här händer av en anledning, det kommer att komma något bra ur det här". Då blir det liite lättare att leva iaf! :)



Mysigt att luncha själv ute sådär :)

2011-03-17 @ 19:42:24
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0