Jag skojar inteeeee!

Mitt trejde inlägg idag, tankspridd eller uttråkad? Hm, tankspridd va?

Vill ni veta vad jag vaknade av? Klart ni vill! Jo, att min pappa sjöng opera nere i köket. Jag skojar inteeee! Härligt. Men jag lyckades somna om en timme sådär. Skönt. Snart ska pappa och jag åka till farmor, som jag inte har träffat på några veckor nu. Jag brukar annars titta förbi ibland, och vad är väl inte roligare än att komma förbi som ett oväntat besök? :) Sedan ska jag träffa Sara och Emma, kanske fika eller promme? Eller teee! Det är jag sugen på. Ikväll ska alla Uf-företagare äta middag på mässhallarna. Låter fint. Vi ska också prata om vårat företag under 2 minuter. jag testade lite förut och insåg att en minut spraaaaaaang iväg, bara sådär. Så Becca och jag får försöka hålla oss korta.

Saker jag längtar till: Nästa vecka, vecka 16, mysiga/galna sommarkvällar med de man gillar bäst. Det sistnämda måste väl egentligen vara det bästa som finns? Fy tusingen ♥

Kommentarer
Postat av: annie

sv- men åh, tack så mycket! vad glad jag blir!

2011-03-10 @ 18:19:48
URL: http://siriellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0