Dance like no one is watching

Detta är ett inlägg som jag trodde försvann, men jag hittade det i utkast (12 timmar senare.) How happy? Sååå, nu kan ni läsa mina tankar från förmiddagen!

Sitter och tar det lugnt inför en heldag med dans. Genrep står på schemat och det betyder dansuppvisning imorgon! :) Allt slit och tid som vi har lagt ner ska äntligen få uppmärksammas. Om det blir min sista dansuppvisning, det vet jag inte. Jag kanske bor kvar här i höst, och då vill jag definitivt ha en grupp :)
Så egentligen känns det bra att inte behöva veta, jag behöver inte vara ledsen eller glad. Bara dansa. 

Igår åt alla ledare och styrelsen middag på Kinarestaurangen. Mycket trevlig och mätt kväll. Äntligen var mitt behov åtgärdat. Mums. 

Så, medans klockan blir 12.00 ska jag börja på en ny dans som jag har fått äran att göra till ett bröllop, mihihi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0