Det har verkligen varit underbart


Hej alla faaaaaaanz! heh.
Jag är hemma från Gran Canaria och det finns inget annat att säga än att det var en uuuuuunderbar vecka. Sol, god mat, promenader, bada i havet, en helgalen partykväll med gotlänningar och norskor, fira mammas 50-årsdag och såklart träffa Madde som överraksade oss på hotellrummet när vi kom fram. Mihih.

Igår var det Valborgsmässoafton (högtidligt namn), och efter många alternativ på kvällens händelser så drog jag och Sara till Djursdala och firade in våren med ett gäng föööööööör härliga människor. Känner mig väldigt glad idag. Nykter festkväll innebär att man ändå får dansa som en tok i ett litet vardagsrum.

Idag har jag dansat i danslokalen och på freeeeeeeeeeedag! Då ska allihopa ledare äta på Kinan :) Ska bli såå mysigt. Kinamat är bland det bästa jag vet. Möms.

Ikväll kommer släkten hit och vi ska umgås, kolla på bilder sedan resan och äta smörgåstårta.
Ni får ursäkta mig om detta inlägg blev på tok för frestande! Men jag gillar  M A T .

Imorgon är det dags för skola igen efter ett underbart lov, ja det har verkligen varit underbart ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0