Gillah!

Jag har haft en kalashelg :) Har haft det huuuur gött som helst.
I fredags satt vi som sagt på Saras altan och pratade och grillade och drack vin och pratade och skrattade. Ni vet? Asmysigt! Gick sedan ner till Chaplin där det satt 5 personer, och då menar jag verkligen f-e-m personer. Skojar inte. Så vi drog till Emma och satt i trapphuset på inväntan av skjuts hem.

Det blev lördagmorgon och jag mådde fint. Drog till Linköping runt 12 med Sara och Emma. Gilllah! Träffade Sofie och kollade stan, åkte hem till Hanna på bullfika. Herregud, heglen är inte ens slut men den är redan fantastik! Lämnade tillbaka ett par glajjor till en nybliven "kompis", som jag fick med mig hem "av misstag" en gång. Heh. 

Påvägen hem blev det såklart allsång i bilen. Ni vet E-types supergamla låt; Angles crying! When you're far away from me! HAHA, ja ni får skratta :)
Sedan blev det Eurovisionsmys hos Sara innan jag åkte hem för att hoppa i sängen. Hoppihoppi!

Idaaaag! Tar det kortfattat. Balträning; check, skrivit klart krönikan; check, danspass på friskis; check, svampmackor framför Bonde söker fru; CHECK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0