I takt med solnedgången.

Madde och jag tog en tur med kanoten förut, för visst är det en föööör mysig kväll? Helt vindstilla och vi stannade mitt på Borstingen och pratde en timma i takt med solnedgången. Började också tänka på sjöodjuret. Jäklar, så läskigt egentligen? Att se en drak-orm simmandes under ytan. Ja, det är så jag ser sjöodjuret :) Buuhr!

Och, sedan måste jag bara säga en grej som ni bör anteckna med er finaste penna. I fredags när jag kom hem från skolan runt kl 13 så funderade jag på vad jag skulle göra resterande timmar av dagen. Och vet ni vad jag gjorde? Jag drog på mig tighta kläder och joggade runt Koppetorp, 4 km. Säg senast jag tog mig en joggingrunda, PÅ EGET INITIATIV? Helt fantastiskt skönt och rödare tomat fick man nog leta efter. Ack vad jag är duktig ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0