1 november

Vet ni vad som fick mig att trampa i 20 min på en träningsmaskin på gymmet idag? Jo, pågrund av en tv som är placerad mitt framför träningsmaskinen. Och det som visades på tv:n var ett bak/matlagningsprogram..

Alltså: jag stod 10 min längre på trampmaskinen än vad jag brukar, pågrund av att de visade chokladtillverkning samt bakade äppelkaka och pajer. Herregud. Vilken motivation, huh?!

Om det såg gott ut? Puhh, nejdå! :) Vad tror ni om maaaaaaj...?  

Just nu tvättar Emma ur färgen ur sitt hår. Vollia! Kommer bli så niceeee! Sen lyssnar vi även på massa jullåtar. Jag får feeling på direkten! Sååån mysfaktor! Det är ju faktiskt 1 november idag så antar att det är helt ok att lyssna på Christer Sjögren en dag som denna :)


Kommentarer
Postat av: Adelinn

äe, herregud vad jag tycker om dig unge. I MISS YOU

2011-11-02 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0