Där har ni min dag!

Modorgon people!

Väldigt länge sen jag skrev ett inlägg på morgonen, men idag har jag lite tid över samt ett bra humör! Ska hinna byta ett par skor i Byn samt köpa ett såkallat skysskort som jag kan åka med överallt i Bergen. Ya knoh' bybana, buss, tåg, färja (!), mihhi. Sedan ska jag bege mig till jobbet som idag är på Scandic Hotell. Wolloaaah! I eftermiddag när Emma har slutat jobba ska vi dra till gymmet och trampa på olika maskiner framför matlagningsprogram, heh.

Där har ni min dag!


Kommentarer
Postat av: lollan

Jag har inte riktigt fattat vad det är ni jobbar med där oppe? :)

Hoppas ni har det bra, tycker det är starkt av er att göra detta! :D Puss

2011-11-12 @ 10:01:11
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0