18.54

(Varning för otrevlig läsning. Fast... vem vill läsa trevlig läsning, egentligen? Sååå, läs!)
Jag är inte kräsen när det gäller mat om man säger så. Har precis slukat en skål med ris, tonfisk och...ketchup. Emma tyckte inte det lät gott. Hon blev inte heller så impad av min beasås-macka med kokt ägg. Fan. Det lät riktigt äckligt, men något jag kaaan rekommendera när man kommer hem från en utekväll sisodär kl 4 på natten äääääääär...(trummor)... smörgåsen med curry och biff. Det lät lite godare va? Borde kanske inte skriva om sånna här saker, men nu gör jag det ialf. Som sagt, jag äter det mesta!

Bloggar ganska mycket om mat ändå, gör jag inte det? Låt oss byta ämne! Idag kl 07.42 fick jag ett sms om att jobba på barnhage (dagis alltså. Tänk barn-i-hage...), kl 09.00 var jag på plats och redo för en dag med massor utav härliga barn! Åh, fina Hans-Leon. Okej,okej, ska inte favvorisera här men ack, tänk blonda lockar, bruna ögon, stickad tröja och fjällräven-ryggsäck. Jag smälteeeeh!

Kommentarer
Postat av: matilda pettersson

sorry carro, blev inte det minsta frestad av mackan med beasås.. ;) haha, ni verkar stormtrivas där borta, kuul. (: ha det brau, och hälsa pluppen!

2011-11-13 @ 21:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0