Det jag längtar efter

Emma och jag har nu varit i Bergen i 16 dagar. Vad händeee? Hur kan tiden gå så fort? Hur som helst så trivs jag. Har inte längtat hem någon gång, visst att jag tjöt som en gris sista timmen innan jag åkte, men det som jag längtar mest efter är nog att komma hem till jul. Då man tänder massa ljus, lyssnar på jullåtar (ja, jag älskar de gamla jullåtarna med Pernilla Wahlgren och Christer Sjögren!) samt att man äter så otroligt mycket god mat med familjen. Jag snackar inte fet julmat, utan lax, waldorfsallad och sill! Senap! Åh älskade senap. och skinkan dårååh. Okej, julmat i allmänhet, I love you. 

Goda nyheter:
Ska på jobbintervju på torsdag (!)
Maxar träningen för varje pass som går.
Tar två kapsar krillolja varje dag, yummie!
Har skypat med Sara idag som är i Turkiet. NICE MED SOL HÖRRÖ, DET HAGLAR I BERGEN IDAG :) 

Dåliga nyheter:
Kaaaaan möjlighvis ha åkt på en liten töntförkyldning.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0