Hon är biff!

Har precis tagit en dusch efter ett pass på gymmet. Vad hände med mig? Från noll aktivitet till träningstjej? hih. Vill ju komma i form igen. Efter min sista vårtermin med dansen så har jag inte rört på mig speciellt mycket. Sommarlovet har i princip bestått av jobb, fest och chillkvällar. Vad hände med träningen liksom? Jag är på gång nu ialf :) Emma är lite mer haj på det där med träning så jag pressar mig själv att klara lika mycket som henne. Hon är biff!

Igår blev det en rolig lördagskväll! Emma och jag delade på en flaska vitt vin med smak av melon, äpple och vanilj. Jag veeet, det låter gott men smakade inte speciellt mycket. Kul hade vi ändå! Vi gick över till Gustav och Krisitna som hade förfest. Spelade kort och kollade på deras brasa. Mycket fin lägenhet. Tänk vitt, högt tak och stora ytor. När klockan blev 23 gick vi över till Thomas som hade inflyttningsfest. Myyyycket folk och liiiiiiiiite förståelse för det norska språket :) Lyckad kväll och jag somnade sedan till ett avsintt av Desperate housewifes.

Skypade lite med familjen igår också. Det var mys, de satt och åt tacos. Mums säger jag dååå? Nu ska jag och Emma gå runt hörnet till Soloteket som har 50% rabatt på söndagar. Så vi passar på! När vi har blivit tillräckligt hungriga ska vi ner till Byn och Egon där det är pizzabuffé idag. Så idag blir det äta-ute-premiär! Mums.

Kommentarer
Postat av: Nathali

tack carro! Blir superglad att du att säger så! :D

2011-10-16 @ 20:28:28
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej mina älsklingar. Härligt att ni håller igång och tränar. :D sola i solariet är inte lika härligt som tropisk värme och sol.. Hihi men alltid något :D vi ligger i solen och njuter av det sista imorgon blir det utflykt och hemgång, skapa näe jag kommer hem :)

2011-10-18 @ 15:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0