Kvällsbabbel

Madde ringde mig nyss, klockan är sisodär 04.00 hos henne i Australien och trots att hon var full så sa hon många fina och visa ord. Kan ni tänka er? Pepptalk, åh vad jag älskar sånt! Ord som liksom kan ta mig från botten till toppen på några få sekunder.

Imorgon börjar resan som ska ta oss till Bergen i Norge. Är inte nervös. Är förväntasfull och ser mest spänning inför vad som kommer att hända i mitt liv framöver. Behöver verkligen komma bort tror jag. Kärlek och känslor gör mig tokig. Solade lite förut och lyssnade samtidigt på min mobil som jag har proppat full med lugn och skön musik. Behövde det.

Igår blev det utgång i Vimmerby. Hade en riktigt rolig kväll, då vi firade Emma lite i förskott. Jag och Adelinn hade bakat muffins och lagt på glasyr och små fina strösselsaker. Blev verkligen jättebra, och goda! :) Även att det var ett ganska enkelt recept så överträffade jag mig själv i köket! Jag gjorde köttfärsås här om dagen på fri hand liksom, och den blev helt smaklös! Det blev jättetråkigt att äta den faktiskt, med tanke på hur gott det brukar vara...? ...när mamma lagar mat.

Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

Ha en fin lördagskväll!



Skänk gärna ett bidrag i min insamling för rosa bandet!



Tillsammans kan vi göra något! <3

2011-10-01 @ 23:03:42
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: Sofia Berg

Hallå Carro! Lite nyfiken bara, vad händer i Bergen och vem/vilka ska du åka med??



Kram

2011-10-02 @ 00:50:47
URL: http://sofiacarolinaberg.blogg.se/
Postat av: adelinn

svar: AMEH, NE!!! haha. isåfall en söt uppstoppad höna gullet. :D

2011-10-06 @ 13:52:27
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0