Smart, huh?

Hej hörrni! Emma och jag har nu överlevt Bergen i 5 dagar. Det är väldigt vackert här, det är en sak som är säker. Visst, det regnar till och från varje dag, men hur mycket uppskattar man inte solen när den då kommer fram ibland? EEH, JO GANSKA MYCKET :)

Igår var det en härlig dag! Emma och jag:

♦ Sov till 10 (det kan man kalla sovmorgon, med tanke på att jobbet börjar om några dagar!)
♦ Vi åt nyttig frukost and here it comes! Havregrynsgröt (love it), med skivad banan, linfrö och solrosfrö. Samt en omega-3 kapsel, of course!
♦ Skypade med Sara (som befinner sig ett antal mil bort!)
♦ Och nu hörrni, håll i er! Vi bakade scones, väldigt goda scones dessutom! Så vi satt där och mysade med honung, chaite och bra musik. Det kaaaaaaaaaaan inte bli bättre en regnig dag i Bergen.
♦ Vi gav oss sedan ut för att gå till gymmet i stan. Hejohå! Vem var tomaten tro? No idea :) Det var riktigt gött för kroppen minsann, 1 1/2 h träning bland massa hunkar, vem vill inteee?
♦ Därefter skulle vi ta bybanan hem för att laga mat! Dock så stod vi för nära vägen vid trafikljusen så när vi lagom hade blivit torra körde en bil liiiiite för nära och gjorde en Bridget Jones på oss! Dvs. skvätte ner oss med vatten.. jag tyckte egentligen bara att det var roligt. Eftersom jag var trött efter träningspasset så skrattade jag bara. Haha, Emma tyckte däremot att det inte var lika kul.

Jösses, vilken dag ju?

♦ När vi kom hem till lägenheten igen satte storkocken igång med maten! Dvs jag :) Det blev BBQ-lax (ojoj, det flödar Omega-3!), ris med wook och röd pestosås. Mycket gott vill jag lova.
♦ Mätta och belåtna kollade vi på film, såklart? Det blev Avatar. Emma och jag ville leva där för en stund :) Så fin film! Och dum.

Idag är det en ny dag med nya möjligheter till att bli en Bridget Jones! Emma och de andra killarna sover fortfarande. Klockan är snart 12, hallåååå? Så ni förstår, istället för att låtsassova så satte jag mig och bloggade detta fina inlägg. Smart, huh?

Kommentarer
Postat av: adelinn

ni är sjukt duktiga måste jag säga!

och U.N.D.E.R.B.A.R.T. när du uppdaterar. jag typ löööve it. hoppas ni har det fint oså. puss

2011-10-07 @ 13:33:02
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0