MOUNTAIN NUMBER FOUR.

Söndagar är helt klart min favortidag i veckan och jag gillar särskillt den här söndagen. Varför då tänker du? Jo, idag har jag min lediga dag och den tillbringades uppe på Sandviksfjellet med Emma, Sara, Oscar, Sebastian och Petter. Det var sol, vi tände upp en engångsgrill och jag drängte mina korvar i västervikssenap. Helt klart den godaste, eller hur?

Igårkväll när jag kom hem från jobbet satt min andra familj runt köksbordet och spelade ölspel. Eftersom jag sällan ser mina sambosar (på grund av att jag jobbar sent och de tidigt) så var det väldigt kul med ett återseende! "Hejsan, Caroline heter jag."

Jag har fått mitt sommarschema och varit på rundtur på det nya varuhuset. Jösses hörrni, det känns inte på riktigt ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0