There's a sparkle in you

 
Jag var med på ett så otroligt roligt danspass idag. Jag hade ett lyckorus genom hela kroppen och rödaste ansiktet i gruppen. Att bli kallad professionell dansare av den duktiga ledaren var ju bara överdrivet, men att få en sådan typ av kommentar för något som man älskar gör ju att man bara blir lätt som en fjäder och allt som någonsin känts hopplöst känns nu möjligt. 

Det är mer än ett år sedan jag dansade på den här nivån och idag gjorde jag dubbelpiruetter utan att ens tänka. Lite teknik sitter faktiskt kvar även om jag har tappat mycket kondition och träningsrutin. Att koreografin dessutom var sjukt snygg gjorde ju inte situationen värre. EXAKT sådana typ av steg önskar jag kunde ploppa ut ur min skalle. Det var en underbar blandning av jazz och street, precis i min smak! En timmes stretching på det och jag kunde inte undgå från att dansa på gatorna hem.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Lägg ner! Så roligt :D
DU ÄR JU KLIPPT O SKUREN FÖR ATT DANSA!
Du ska ju fortsätta o om du blev kallad profetionell så kör bara KÖR! Fortsätt med att gå nu innan du åker ifrån Bergen, är det en gång i veckan eller?
ÄLSKA BILDEN också1 <3 pusspusspusspusspuss på dej.

2012-08-03 @ 03:05:31
Postat av: Adelinn

åh finaste bilden!

2012-08-05 @ 11:21:45
URL: http://adelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0