LAST JANUARY

Lyssnar på mitt trogna morgonpasset i P3 (som man kan lyssna på när man vill, som typ nu?) Martina, Kodjo och Hanna får mig på såååå gött humör, i alla lägen.

Lägenhetssökandet tar upp mycket tid i dessa dagar. Frågan är om man ska dela stor lägenhet med 3 andra guttar (killar), hyra sig in på ett kollektiv eller göra som den omtalade mannen under bron. Ja, precis här utanför så bor det en tysk man under en bro. Han har samlat ihop överblivna prylar som han sedan har byggt en hydda av. Han gör det frivilligt och ser det som ett kulturprojekt. Han är säkert miljardar den där snubben, som vill leva lite mer rough!

Imorgon blir det en lång dag. Jobbar barnehage 08-16 och IKEA 18-22.
Rakade precis bort Oscars bebishår i nacken. Det fick mig att vilja göra något med min egen frilla. Tänk er genomlångt, lite längre än till axlarna och väldigt platt. That's me. Utan smink liknar jag mer och mer en gulhårig man i 30-års åldern som lyssnar på metal och som inte har någon aning om vad ordet volym betyder. Sidecuten min är nu lång, dock inte så pass lång så att jag kan få med den i toffsen, ilandsproblem så det skriker om det.


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj, det var ett långt jobbpass. Gumman. Sköt om dej!

2012-02-01 @ 07:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0