JAG ÄR GRYM

 
Jag ger mig själv lite peppande självkänsla efter att läst några sidor i Isabella Löwengrips bok "Isabellas hemligheter". Har tillbringat fem fina dagar här i Norge del 2 (som jag kallar det), och den bästa dagen har varit idag, då jag nämligen var ledig. Bergen strålar och jag har gått på gator som jag aldrig har vandrat på förut, ätit glass vid hamnen där vi alltid brukade sola, provat fina kläder på Weekday och Carlings OCH har äntligen köpt de där röda shortsen, bränt mig i ansiktet (min belgiska sambo blev nästan rädd), tränat ett superroligt zumbapass, picknickat på en gräsplätt i solen, promenerat genom Nordnesparken och fotat som en tok med min superbraiga nyiga mobilkamera. 6 timmars utomhusluft var bra för mig.

Är så glad för stunden även om många tankar ständigt vandrar till det tråkiga besked som jag fick höra i tisdagskväll. Alla tankar går till dig och dina närmaste. Vila i frid kära Jacob.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grymt grym! fan va kul det låter med zumba! let's zumba någongång! Min lilla cnascarrss<3

2012-06-26 @ 18:42:36
URL: http://juliasdagdrom.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0