CREME BRULEE

I lördags efter jobbet åkte jag och 10 kollegor minibuss ut till Griegerhallen, där resterande 340 medarbetare befann sig! Det hade blivit dags för personalfest och sånna tillställningar skämtar man inte bort! Griegerhallen är en stor partylokal med glasväggar och har små små glödlampor som hänger ned från taket. Jag var dvs. helt tagen av atmosfären! Det blev tapasbuffé, komikeruppträdande och ganska så snabbt bildades ett dansgolv och ingen var sen för en sväng om! Denna kväll får ett syyyykt bra betyg av mig: 10 av 10 möjliga creme brulee's.

Igår var det en väldigt social dag. Vi hade visning av lägenheten och folk kom och gick under ca 1 timme. Vi har i princip redan bestämt oss för vilka som ska få ta över lägenheten, så nu är det bara ett kontrakt som ska skrivas på. Känns otroligt skönt att få detta överstökat. Efter det så var det min tur att gå på två lägenhetsvisningar och båda kändes riktigt bra, plus att SATS ligger ett stenkast bort. Så håll tummarna för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så himla kul ni verkar hat!! :D

Shit, du är verkligen en van norgebo nu :o

2012-05-09 @ 14:33:57
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0