NO JOKE

ÅHHH, SICKEN KALASDAG!

1. Peter fyller 23 år idag så han fick tårta på sängen och vi sjöng ja må du leva.
2. I nästa stund började vi vår vandring till Lövstakken EFTERSOM DET VAR 20+ OCH STRÅLANDE SOL.
3. Köpte därefter färsk frukt och åt havregrynsgröt på baksidan av huset med resterande roomies.
4. Vi drog ner till byn och Inside bar där vi åt himelska hamburgare. No joke. Jag tog en med champinjoner och jag känner ingen ånger!
5. Gick på lägenhetsvisning för sista gången - dvs. jag fick rummet! "Vill du skriva kontrakt redan nu?" eeeehhhh, GÄRNA DET. Känns så jääääävla skönt att jag äntligen har ett rum, i en superfin lägenhet, i ett supermysigt centralt område med kullerstensgator och vita hus med blåa fönsterkarmar. 

Nu är jag superröd i nyllet så jag smörjer med aloe vera varannan minut. Tack sunshine!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Sv: Tack så jättemycket! Vad glad jag blir när du säger så, nu i veckan ska jag på sudition i stockholm till danshögskolan så det du skrev fick mig verkligen till lite extra energi. Verkligen, tack så hemskt mycket! tyvärr så har jag inte det, jag glömde helt bort och filma dem! Hoppas att är bra med dig i Norge och att du har "the time of yout life"! Snart är det min tur i ha det!

2012-05-20 @ 21:43:05
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0