those days

Jag håller inte längre koll på dagarna men jag ska dela med mig av några ljusglimtar sen de senaste veckorna. Jag har hälsat på Elin i Jönnis över en välbehövlig helg, åkt till Götet med Lovisa och varit starstrucked på Alex och Sigges föreställning. Jag har sett The Good Lie på bio och den är så jäkla sevärd! Gråt och skratt, du vet. Mamma och pappa kom hem från Aussie och överlevde närkontakt med en giftorm. Emma och jag har catchat upp över tekopparna och Sara och jag har grillat korv vid sjön i blåsten.
 
Vi har kollat på luciatåg där 3 tärnor svimmade och förra veckan åkte vi till Köpenhamn och gick på tivolit med julmarknad. Så fort jag ens tittade på de snurrande karusellerna så blev jag yr. Vi övernattade i Malmö och strosade omkring, kollade på konsert där Kicki och Jonathan spelade och såklart åt vi svingod falafel. Favoriten, alla kategorier. Vi åkte även vidare till Lund på brandman-hemmafest och somnade kl 05 den natten. Jag är aldrig uppe så länge så jag är minsann lite stolt! På söndag packar vi ihop och drar oss hemåt. Det ska bli skönt, men det här lilla livet som vi har haft här nere har fått 5 av 5 toaster.
 
Och jo! Igår satt jag och Sara i varsinn solstol med varma kläder och kollade på stjärnorna och pratade lite sådär djupt. 

Kommentarer
Postat av: e

Fint att läsa vännen!

2014-12-17 @ 23:37:18
Postat av: Lovisa

Så mycket underbart i inlägget man vill kommentera! Ha en god jul älskade du! Vi får höras o diskutera gift vid första ögonkastet i mellandagarna ;)

2014-12-22 @ 06:26:43
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0