Swedish summer rain

 
Hooojajaaa! kom hem till Sverige för 3 veckor sedan. Hade ju lite hemlängtan på slutet så det var så otroligt skönt att komma hem! Har saknat alla såå mycket. Sommar i Sverige bland vänner och familj. Man kan ju inte må bättte? En dag ska jag tillbaka till Nya Zeeland. Det underbara landet långt borta.
 
Här hemma har jag börjat komma i rutin med sommarjobb och back to basic. Mitt rum!!! Ojoj.
 
Min, Saras och Addes födelsedagsfest var så kalasens bra! Tittade typ aldrig på klockan och tog inte ett enda kort = lycklig i själen och såå glad för att få träffa alla mina underbara kåmpizar. Midsommar var också en bra dag! God mat och så bra sällskap. Vi gjorde kransar på kvällen och såg solnedgången. Det har även blivit en spontantripp till Ölandet. Sov i bilen och åt räkost på polarbröd. Kände mig som 16 igen. 
 
Innan jag åkte till Sverige så mötte jag upp Madde i Brisbane. Högt intag av kvalitetstid. Guuuu vad vi skrattade, grät, drack vin, åt gudomlig mat, strosade runt, shoppade, bio och kramades. När jag skulle säga hejdå var det såå jobbigt. Det var typ som att vi var ihop och att vi hade gjort slut fast jag var fortfarande kär. Såå jobbigt. Men vi ses förhoppningsvis till nästa sommar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0