Allt är nytt

Heeeelt sjukt att jag redan har bott i Umeå i 9 dagar. Det var så himla länge sen jag hade "fullt upp" och det är inte förens nu som jag kan stanna upp och reflektera över hur allt har känts. Och hur har det känts då?
 
Jag har varit sådär jobbigt nervig ibland men efteråt så undrar jag bara; Varför? det var ju bara energikrävande, allt gick ju faktiskt bra? Det är inte så ofta som man hoppar in i en ny situation och är utan kontroll, men jag förstår ju att man måste göra det för att kunna växa. Komma ut från sin comfort-zone är hur bra som helst (även att det kan kännas jobbigt i början).
 
Jag mår bra! Bor himla fint, klassen är bra med många olika karaktärer, men alla har på något sätt en hel del gemensamt. Jag gillare! Den här första veckan har det varit en del nollning och roliga fester. Igår hade vi discotema där vi dansade tokigt och åt falafel, dvs. en kväll helt i min smak!  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer,jag vill läsa mer :D

2015-02-08 @ 10:13:55
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0