Home sweet home

När blev det juni? När blev det plötsligt sommar och varför har ingen sagt något? Well, jag har bara svårt att förstå att en sjukt härlig och överraskande bra termin redan är över. Igår flög jag till Sthlm och tågade till Lkpg där mamma och pappa så snällt hämtade mig. Som alltid när jag kommer hem till Vimmerby efter att ha varit i Aussie, Nz, Bergen eller liknande så känner jag mig som 17 år igen. Men det är väl kanske inte så konstigt när man återigen bor i sitt lilla rum och under samma tak som mamma och pappa. 
 
Min födelsedag i Umeå blev jättehärlig med Anton och några klasskompisar. Lunch på mitt favvoställe, grill vid Nydalasjön, fina presenter och vin. What else to wish for? Brännbollsyran som var för en vecka sen blev också himla lyckat! Två dagar av sol och hetsiga brännbollsturneringar blandat med klassfest, grill och såklart festivalen på kvällarna som bland annat bjöd på Maskinen (såå ösiga!!) och Maggio.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0