Yeeeeeah Buddy!

Hörrni. Igår såg jag lite lite norrsken!  Nu kan jag dö lycklig. Typ. Jag och Anton stod nere vid älven. Ah, för fint. Ikväll kanske det blir ännu mer! Jo måste berätta, jag har precis köpt mig en endagars-biljett till Umeå Open. Så nästa fredag står jag och hoppar till Beatrice Eli (!!!), Hello Saferide, Little Jinder, Tiger Lou, Cajsa Siik och många fleeeeraaa godingar. Mh-mh. Så glad. Äntligen ska jag få se lite konserter! Och förra helgen hade jag så himla skojigt. En ypperlig utgång med några från klassen, då vi drack nutella-shots och dansade oss svettiga till ösig musik. Åhhhhhhh. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa glennfalk

Haha kände inte igen en enda av artisterna ;)
Vad är Nutella shots???? Recept nu!!

2015-03-22 @ 16:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0